.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محمدرضا 8 سال در انتظار پزشک مهربان !
محمدرضا فهيمي هوادار هشت ساله تيم فوتبال پرسپوليس كه براي ديدن مسابقه اين تيم با شموشك از قائمشهر به ساري در حال حركت بود، بر اثر سانحه اتوميبل از ناحيه گردن قطع نخاع شده و هم اكنون به مدت هشت سال در بيمارستان امام خميني ساري در بخش اي سي يو ...
محمدرضا 8 سال در انتظار پزشک مهربان !

پدر محمدرضا فهيمي كه فرزندش به سبب قطع نخاع از ناحيه گردن از هشت سال پيش در بيمارستان امام خميني(ره) ساري بستري است، خواستار فراهم شدن زمينه درمان فرزندش شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، محمدرضا فهيمي هوادار هشت ساله تيم فوتبال پرسپوليس كه براي ديدن مسابقه اين تيم با شموشك نوشهر از قائمشهر به ساري در حال حركت بود، بر اثر سانحه اتوميبل از ناحيه گردن قطع نخاع شده و هم اكنون به مدت هشت سال در بيمارستان امام خميني (ره) شهرستان ساري در بخش اي سي يو بستري است.
فريدون فهيمي پدر محمدرضا فهيمي در اين مدت با درخواست‌ كمك از مسئولان و رايزني‌هاي مختلف براي درمان فرزندش راه به جايي نبرده است و با مراجعات مكرر به دفتر خبرگزاري فارس در مازندران خواستار حل مشكل فرزندش است.
خبرگزاري فارس در مازندران نيز در بازديد مديركل تربيت بدني مازندران، مشكل درمان محمدرضا را به گوش مسئولان ورزشي استان رسانده است كه هفته گذشته متوجه شديم تربيت بدني مازندران و هيئت پزشكي ورزشي استان يك فيزيوتراپ براي درمان وي اختصاص دادند.
استاندار جديد مازندران نيز در روزهاي اول كاري خود از محمدرضا فهيمي عيادت كرده بود.
با مراجعات مكرر پدر محمدرضا فهيمي به دفتر خبرگزاري فارس در مازندران و راه‌گشايي براي فراهم كردن زمينه درمان فرزندش بر آن شديم تا با آوردن نامه پدر محمدرضا در زير فراخواني را براي درمان وي از مسئولان، مردم و خيران ارائه دهيم تا اين نوجوان ورزش دوست مازندراني كه هشت سال از بهترين سال‌هاي عمر خود را كه در بستر بيماري به سر مي‌برد، از درد، رنج و تخت بيمارستان رهايي يابد.
به اميد آن روز...
در متن نامه پدر محمدرضا فهيمي آمده است: اينجانب فريدون فهيمي پدر محمدرضا فهيمي ساكن شهرستان قائمشهر كه البته به دليل بيماري فرزندم در طول هشت سال گذشته بيشتر در شهرستان ساري و در بيمارستان امام اين شهرستان حضور دارم به علت تصادف اتوميبل در تاريخ 9 خرداد سال 79 كه موجب قطع نخاع شدن فرزند هشت ساله‌ام شده و هم اكنون نيز با دستگاه‌هاي تنفسي به حيات ادامه مي‌دهد، خواستار كمك و همكاري مسئولان براي فراهم شدن زمينه بستري و درمان فرزندم در بيمارستان امام(ره) تهران براي پيوند نخاع هستم.
در قسمت ديگري از اين نامه آمده است: به علت بيماري فرزندم و حضور يك روز درميان در بيمارستان، در طي اين هشت سال بيكار بوده و با مساعدت مردم امرا معاش مي‌كنم و هر روز بايد مسافت 40 كيلومتري از محل زندگي در روستا را براي حضور در بيمارستان طي كنيم و مجبوريم در اين مسير، مسافت دو كيلومتري را با پاي پياده برويم تا خود را به وسايل نقليه برسانيم.
من پدر يك فرزند بيمار هستم و از مسئولان بهداشت و درمان و به ويژه وزير بهداشت و درمان تقاضاي كمك و مساعدت دارم تا مشكل درماني فرزندم را با وجود پيشرفت‌هاي پزشكي كشور در زمينه درمان بيماري‌هاي نخاعي فراهم كنند.
پدر محمدرضا فهيمي با دستاني لرزان و چشماني گريان نامه‌اش را نوشت و بر روي ميز كارمان گذاشت و رفت ..



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

يه ساروي 31 تير 1387
خدا به اين بيمار و همه بيماران شفا و سلامتي عنايت نمايد .
معصومی فر 2 مرداد 1387
خداوند به همه بیماران علی الخصوص آقا محمد رضا شفا دهد
مازندرانی 1 مرداد 1387
خدا را قسم می دهم بحق محمد و آل محمد(ص) به این بیمار عزیز خصوصا و همه بیماران و دردمندان سلامتی عاجل عنایت بفرماید تا با بهبودی این عزیزان(انشاالله)خانواده های رنج کشیده این عزیزان هم از غم و غصه رهایی پیدا کنند.
از خوانندگان این سطور هم خواهش می کنم که به نیت سلامتی عاجل این نوجوان عزیز سوره حمد را قرائت کنند و سلامتی ایشان را از درگاه خداوند متعال طلب کنند.انشاالله که بحق پنج تن آل عبا با دعای خیر شما مردم مومن و مسلمان شفا نزدیک است.کافیست که ما یک لحظه قط یک لحظه خودمان را جای این نوجوان عزیز بگذاریم.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.034 seconds.